Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Pachetul de lucru WP5
Prin formarea profesionala a doctoranzilor, un rezultat important va fi cresterea semnificativa a capacitatii de valorificare a cunoasterii stiintifice din universitati, fapt ce va determina sustenabilitatea sistemului de invatamant superior si cercetare prin formarea resurselor umane pentru dezvoltarea societatii cunoasterii în Romania.
Manualul de formare pentru autorat stiintific va fi tiparit si multiplicat pe suport DVD pentru diseminare, fiind disponibil intr-un numar mare de exemplare dupa finalizarea proiectului si va putea fi accesat si in cadrul platformei proiectului.
Cresterea capacitatii de autorat stiintific se va realiza prin
sesiuni generale si specifice de training, care vor aborda cazuri concrete de prelucrare a datelor in vederea alcatuirii unui articol stiintific de inalta tinuta.
Colaborarea in domeniul cercetarii stiintifice a unui numar mare de utilizatori la nivel national va fi realizata prin intermediul platformei informatice “
Knowledge Sharing Platform”. Doctoranzii contribuie la diseminarea cunoasterii prin colaborare si crearea de retele tematice cu alti cercetatori in cadrul sistemului de cercetare din universitati.
Prima sesiune de training in autorat stiintific
Prima sesiune de training in autorat stiintific din domeniile Stiintelor Exacte si Stiinte Ingineresti a avut loc in zilele de 25 si 26 iunie 2009, in Amfiteatrul D018, Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea de Chimie, Str Polizu nr 1-7, sector 1, Bucuresti.
Lista prezenta 25 iunieLista prezenta 26 iunie
Data publicarii:
In cadrul pachetului de lucru WP5 a fost elaborata platforma de autorat stiintific "Knowledge Sharing platform".
...mai mult
Rapoarte ale sesiunilor de training in autorat stiintific
...mai mult
|
|
| |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | | | | | | |
|